dinsdag 26 februari 2013

Update spulletjes en projecten!



Oef, we hebben sinds een week een Wibra in de buurt. Dat heb ik geweten, ik ben al 2 keer met een tas vol spulletjes terug gekomen! Prachtige kleuren garen natuurlijk, maar niet alleen dat. Leuke creatieve spulletjes en hebbedingetjes in overvloed voor een prikkie!



Hieronder alle leuke printjes die in het knutselboekje zitten. Ik ben van plan er labels van de knippen voor aan m'n haakwerkjes, als ik deze weg geef of verkoop. Op de foto onduidelijk, maar er zitten allemaal glitters op!



Van de week ook al bij de Hema geshopt, kwam terug met nieuwe kussens, koffiekopjes, olijven, kaarsen, en dit leuke opschrijfboekje en stempeltjes. 
Het boekje heb ik speciaal gekocht voor alle haakideeën in mijn hoofd, want dat raakt wel eens overvol. En, zijn de stempeltjes niet geweldig?



Over stempeltjes gesproken, Hanneke van Prutzels gaat een stempel voor mij maken, met 'HaakhaakDedy' erop. Ohhh, ik ben zo benieuwd! We maken er meteen een swap van, daarvan een latere post natuurlijk.


En dan hieronder, mijn nieuwe project. Een kleed, eindelijk. Die lange rijen stokjes haken werkt verslavend!!! Hij is nog lang niet af, maar hier alvast een kijkje!






9 opmerkingen:

  1. Ojee.. de Wibra..
    Ik weet er alles van...
    Sinds ik in Zaandam stage loop, komt mijn bus langs de Wibra.. Tsja.. dan moet ik natuurlijk eventjes een kijkje nemen!
    Zo te zien hebben ze bij jouw Wibra een beter aanbod in katoen.
    Heb je dat leuke tape ook daar vandaan? Die heb ik bij mij namelijk niet kunnen ontekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spullentjes en je project ziet er nu al mooi uit!

    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spullen zeg, enne enorm benieuwd naar je stempel........dat kan ze zo goed he!!
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat ik extra tape nu weet te vinden. Ik ben letters aan het betapen, dus ik ga morgen naar de Wibra.

    Zonet volger nr 24 van je geworden omdat je net zoals op mijn blog een patchwork als achtergrond hebt, superkleuren bij jou.
    Ik ben zelf nog maar anderhalve maand aan het bloggen en vind het altijd weer superspannend als er iemand extra bij komt.

    ALs je geïnteresseerd zou zijn in een giveaway bij mij:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/02/ready-to-fly-out-rose-white-and-forrest.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Action heeft ook leuke tapejes! Bedankt voor het volgen en ik ga een kijkje nemen bij jou!
      groetjes

      Verwijderen
  5. Leuk blog,zo kom je via via weer eens ergens!Leuke swap van jullie overigens en ehhh ik ga je volgen!


    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, de Wibra is echt verslavend ja, daar heb ik ook last van... :) (de Zeeman en Action trouwens ook, hihi) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PS zo'n ripple-dekentje wil ook eens gaan maken! Maar eerst m'n vierkantjes-sprei afmaken (m'n eerste echt grote project...)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje plaatst! Groetjes, Dedy