zondag 10 februari 2013

Heerlijke koude dagen



Ik ben de laatste dagen weer fanatiek bezig geweest. De bollen wol en katoen, lintjes, kralen en labels waren in de aanbieding, dus ik heb ontzettend ingeslagen:

Met m'n nieuwe kleurtjes, lintjes en knopen wilde ik natuurlijk meteen aan de slag!












Ik ben met de hartjes van Karinaandehaak aan de slag geweest. Wilde ze al een tijdje maken maar het kwam er steeds niet van. Patroon, idee en inspiratie van karinaandehaak hartjes dus!

Verder ben ik begonnen aan een project, ik weet nog niet of ik er een kussen van wil gaan maken, of dat ik eindelijk eens een kleed ga maken. Eerst maar eens kijken hoe ver ik kom. De kleuren zijn in ieder geval perfect en ze passen ook precies bij ons mooie kleed en de accessoires! 




En natuurlijk..... hartjes hartjes hartjes. Geen gedachten, geen patroon! gewoon lekker haken om het haken, geen kleurwisselingen, weinig afhechten en de kleuren waar ik zin in heb! 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje plaatst! Groetjes, Dedy