vrijdag 25 januari 2013

Onderzetters (1)

Ik ben weer lekker in de weer geweest met onderzettertjes, wat ik toch wel het leukste vind om te doen! Leuke kleurencombinaties maken en mooie patroontjes zoeken. 

De tulpen zijn een idee van MJM crafts, zij maakt prachtige dingen. Van eitjes onderzetters tot pompoen- en kippen onderzetters, en dat alleen maar van vasten, met de juiste kleurencombinaties. 
Het patroon heb ik nagemaakt en zal ik ook niet publiceren omdat MJM crafts de onderzetters via haar shop verkoopt.

De andere bloemenonderzetters zijn overal op internet te vinden. Hier een link van het patroon op naar Karinaandehaak. Een heerlijk makkelijk patroon, wat ik inmiddels blind kan voor de tv, ideaal dus en ook nog eens erg stijlvol!










2 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje plaatst! Groetjes, Dedy