woensdag 30 januari 2013

Hartelijk idee!







  Hmm, ik zit heerlijk een avondje 
alleen voor de kachel.
Uiteraard met mijn haakwerk en ik heb mezelf ook 
verwend met een wijntje.











Ik bedacht me opeens dat het alweer bijna 14 februari is, valentijnsdag. Ik heb er weinig mee, maar toch is het altijd leuk om even een bloemetje neer te zetten of iets liefs te doen! Dus zoals bijna altijd koppel ik deze dag, net als alle andere feestdagen, gebeurtenissen, geboortes en verjaardagen, aan mijn haaknaald en mijn bollen katoen... Lagen er niet nog ergens onder die grote stapel met (vooral doelloos) haakwerk een paar hartjes?

Jawel!



























Zo bedacht ik me; valentijn, dé gelegenheid om hartjes te gaan haken. 

Wil jij ook je lief verrassen? Een hartje door de brievenbus? Het kaartje net wat opfleuren? Een hartje bij het boeket? Of gewoon het bed versieren?

Je kan gewoon reageren en bestellen! Of een mail sturen naar dedyplug@live.nl. Ook ben ik te vinden op facebook en pinterest!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje plaatst! Groetjes, Dedy